Blåst, regn och mörker…

Ny storm på väg, Emil heter den visst…när ska detta väder ta slut? Den här tiden på året är tråkigast…men då gäller det att hitta de små guldkornen i livet som gör tillvaron lite ljusare i januarimörkret! Igår var en riktig ”pissdag”, kände mig som Häxan Surtant och sånt är aldrig bra, tar alldeles för mycket energi. Känns bättre idag, många goa kramar på jobbet och sitter nu och myser hemma med de jag älskar omkring mig. kväll blir det TV-kväll med E som just nu håller på att baka bröd, ska bli smaskigt! Nu ska vi se om jag lyckas lägga upp en bild så man ser hur ”pigg” jag har kände mig igår! Japp, det ser ut som om jag lyckades!

3 kommentarer

Under Uncategorized

3 svar till “Blåst, regn och mörker…

  1. eva

    Ljus finnes här…..

  2. Det är viktigt att hitta guldkornen i livet och vardagen. Alldeles för många människor lever bara för helgerna och semestrarna.

Lämna en kommentar